دوستیابی

سلام به ایرانی های گلم اگه می خوای دوست دختر یا ...

سلام به ایرانی های گلم اگه می خوای دوست دختر یا دوست پسر مورد علاقتو داشته باشی برای من ایمیل بفرست ایمیلی که حاوی این مشخصات باشه.

حتما سابجکت آن  دوستیابی با شه.

نام واقعی:

جنسیت:

سن:

عکس:حتما یک عکس واقعی از خودت.

استان وشهر محل سکونت:

وضعیت تاهل:

و به سوالات زیر هم جواب بدهید:

1.به دنبال چه جور دوستی هستید؟(دختر یا پسر و خصوصیات ظاهری و باطنی)

2.اونو را برای چی میخوای؟(دوستی کوتاه مدت،دوستی بلند مدت،دوستی ساده یا ازدواج؟)

3.اهل کدوم شهر باشه؟(استان یا شهر خودتان،فرقی نمی کند.)

و هر چیز دیگری که به ذهنتان می رسد...

من در اسرع وقت دوست مناسب را برای شما انتخاب می کنم و شما را با هم آشنا می کنم.اگه هم دوست داشته باشید مشخصاتتون و توی وبلاگ میذارم.

ایمیل من اینه: ati_k11@yahoo.com

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد