کارت پستال

با سلام به دوستای خوبه خودم در مورد سفارش کارت و تحویل آن درب منزل روی ادامه مطلب کلیک کنید

خدمت دوستای دوست داشتنی خودم بگم که اگه می خواهید کارت پستالی برای دوستتون یا پستر خاصی از خواننده یا بازیگر خاصی داشته باشید یا برام ایمیل بفرستید یا توی بخش نظر دهی بنویسید ، بنویسید که چی می خواهید تا من هم قیمتشو براتون بنویسم اگه خرید شما بیش از چهار هزار تومان باشد به شما جایزه ای به رسم یاد بود داده خواهد شد بدون قرعه کشی.

و اگه دوست داشتید آدرس شماره تلفن ثابت و نام و نام خانوادگی و مشخصات لازمه را وارد کنید و برام ایمیل کنید. . من هم در اسرع وقت این کار را براتون انجام میدم و کارت درخواستی را برای شما ارسال می کنم.یا بر روی سی دی یا چاپ شده.

ati_k11@yahoo.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد